۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مراسم تشییع پیکر شهید رضا هدایتی
پیکر شهید مدافع وطن رضا هدایتی در میان استقبال پرشور مردم شهیدپرور انزلی در گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

شهیدرضا هدایتی سرباز هنگ مرزی سردشت بود که برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شد و بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والا مقام که اهل شهرستان بندرانزلی و 20 سال سن داشت، روز گذشته در هنگ مرزی سردشت تشییع و پس از بازگرداندن به موطنش گیلان در رشت با حضور مسئولان لشکری و کشوری ، دادستان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی  در رشت تشییع شد و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان "بندرانزلی" منتقل و بر روی دستان مردم شهید پرور و در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان نظامی و انتظامی این شهرستان تشییع و در خانه ابدی خود آرام گرفت.

این سرباز وظیفه هنگ مرزی سردشت، روز جمعه گذشته حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه "بلفت" واقع در 15 کیلومتری این شهرستان، به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

وی بهمن ماه سال 1399 برای دفاع از این مرز و بوم به هنگ مرزی سردشت اعزام شده بود و بلافاصله پس از اصابت گلوله تروریست ها به مراکز درمانی انتقال یافت اما به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهرستان بندرانزلی 418 شهید جنگ تحمیلی، 2 شهید مدافع حرم و یک شهید مدافع وطن دارد و حرم 6 شهید گمنام در این شهرستان قرار دارد.
 
تاریخ:
1400/08/18
تعداد بازدید:
287
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal