۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
به مناسبت 29 دی ماه روز ملی هوای پاک
به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک حرکت با دوچرخه از محوطه شهرداری به سمت پارک ساحلی پاسداران راس ساعت 10 صبح و پاکسازی ساحل پارک پاسداران و کاشت نهال در پارک به همراه اهدای جوایز برگزار می شود.
 29 دی ماه روز ملی هوای پاک است و شعار امسال این روز «هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی» تعیین شده که با توجه به اهمیت موضوع هوا، سازمان حفاظت محیط زیست برنامه های متنوعی را ادر سراسر کشور تدارک دیده است.
 
 
در بندرانزلی نیز به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک به همت شهرداری این شهر حرکت با دوچرخه از محوطه شهرداری به سمت پارک ساحلی پاسداران راس ساعت 10 صبح و پاکسازی ساحل پارک پاسداران و کاشت نهال در پارک به همراه اهدای جوایز برگزار می شود.
هدف اصلی این برنامه‌ها گسترش و ارتقای مشارکت مردمی در کاهش آلودگی هوا و اطلاع‌ رسانی به مردم در سطوح مختلف و ایجاد حساسیت در بین آن‌ها نسبت به موضوع آلودگی هوا و نقش‌آفرینی همه دستگاه‌ها در اجرای قانون هوای پاک است.
شایان ذکر است در سال 1374، بحران آلودگی هوا در کلانشهرها موجب شد تا مسئولان ستاد اجرایی کاهش آلودگی هوا به منظور ایجاد حساسیت در مورد آثار زیانبار آلودگی هوا بین اقشار مختلف جامعه، روز 29 دی ماه را به عنوان «روز ملی هوا پاک» نامگذاری کنند. 
 
 
تاریخ:
1400/10/27
تعداد بازدید:
158
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal