۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 96
گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 96

براساس آمارهای اخذ شده از بخش های مختلف سازمان تاکسیرانی بندرانزلی طی سه ماهه نخست سال 1396، عملکرد روزمره سازمان در این مدت مشخص گردیده که جهت اطلاع گزارشی از آن تقدیم می گردد:

  • در حال حاضر در مجموع 2157 خودرو تحت نظارت سازمان تاکسیرانی مشغول به خدمت رسانی هستند که شامل  683 تاکسی گردشی، 227 تاکسی خط ویژه، 58 تاکسی بی سیم، 270 تاکسی آژانسی، 305 وانت بار و 641 خودروی سرویس مدارس می باشد.
  • یکی از وظایفی که سازمان تاکسیرانی بر ذمه خود می داند گشت روزانه بازرسی در سطح شهر با همکاری مأمورین محترم پلیس راهور است تا از این رهگذر میزان تخلفات مشکل آفرین برای ناوگان تاکسیرانی به حداقل برسد که بحمدلله شاهد نتایج مثبت آن نیز هستیم. در بهار 96 مجموعاً 6 مسافربر شخصی و 150 خودروی پارک شده در ایستگاه تاکسی جریمه شدند و کارت تاکسیرانی 4 تاکسی متخلف نیز توقیف گشت.
  • در این مدت 206 پروانه تاکسیرانی مالکین تاکسی و 159 پروانه رانندگان کمکی تمدید گشته و تعداد 189 پروانه برای مالکین و رانندگان جدید الورود نیز صادر گشته است. شایان ذکر است که در مدت مذبور شاهد خرید و فروش 25 خودرو از تاکسی های شهرستان بوده ایم.
  • بخش بررسی شکایات سازمان هرروزه مشغول رسیدگی به شکایات واصله از سوی همشهریان گرامی است. سعی پرسنل و مدیریت سازمان تاکسیرانی بر این است که حتی المقدور با وساطت و تعامل به حل و فصل این اختلافات بپردازند. البته مواردی نیز لاینحل باقی می مانند که پرونده آن به کمیته انظباطی ارجاع می شود. در طی این مدت بخش شکایات سازمان به 33 شکایت واصله رسیدگی نموده که 26 مورد آن به تفاهم منجر شده است.
  • یکی از ارکان مهم سازمان تاکسیرانی کمیته انظباطی است که با حضور اعضاء محترم به بررسی شکایات رسیده می پردازد. در سه ماهه نخست امسال این کمیته 5 بار تشکیل جلسه داده است که در این جلسات شاهد 6 مورد توقیف تاکسی در پارکینگ و 1 مورد جریمه نقدی بوده ایم.
  • تا پایان امسال 399 تاکسی به مرز فرسودگی می رسند و نیاز به اسقاط و جایگزینی با خودروی جدید را دارند. از این تعداد 305 خودرو پایان خرداد ماه اقدام به ثبت نام جهت اسقاط نموده اند که از این تعداد 232 خودروی جدید تحویل صاحبانشان گردیده است.
  • سازمان تاکسیرانی بندرانزلی در راستای بالا بردن فرهنگ ترافیکی تاکسیرانان و آشنایی آنان با جدیدترین قوانین راهنمایی و رانندگی، اقدام به برگزاری مداوم جلسات آموزشی می کند. در این مدت 5 جلسه آموزشی برگزار شده و تعداد 104 نفر از تاکسیرانان نیز در این جلسات حضور یافته اند.
  • در نهایت، بخش اشیاء گمشده سازمان در این مدت 37 مورد از اشیاء گمشده را از تاکسیرانان که همواره امین همشهریان بوده اند تحویل گرفته که از این تعداد 26 مورد از صاحبین این اشیاء با حضور در محل سازمان شیء خود را تحویل گرفته اند..
تاریخ:
1396/05/06
تعداد بازدید:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal