جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی در شهرداری بندرانزلی برگزار شد
۱۳۹۲/۰۹/۱۷

بازدید

     دراین جلسه که با هدف تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و جلب رضایت مراجعان شهرداری برگزار شد، دبیر ستاد ضمن تشکر از حضور اعضا در این جلسه، افزود: تلاش می نماییم طی برنامه‌ای مشخص  نسبت به برگزاری جلسلت ستاد اقدام نمائیم. مهدی خلیلی اظهار امیدواری کرد با بررسیهای کارشناسی راهکارهای مناسب تکریم ارباب رجوع را در شهرداری بندرانزلی به اجرا درآوریم.


در ادامه عسگر فلاح مقدم معاون شهرداری خاطر نشان کرد باید با برگزاری همایش‌ها و جلسات تخصصی در راستای صیانت از حقوق شهروندی، هیاتهای رسیدگی به تخلفات کارکنان و راه اندازی بانک اطلاعاتی، فضاسازی و تبلیغات  محیطی برای کارکنان، تشویق مدیران و کارکنان خوش برخورد و پاسخگو نسبت به مراجعین و تسهیل در ارائه خدمات، اتخاذ تدابیر و سازوکارهای لازم و الکترونیکی نمودن خدمات و تمرکز زدایی، در این راه گام برداریم.

وی ادامه داد خوشبختانه شهرداری انزلی در راستای ارج نهادن و تکریم مراجعین اقدامات مناسب و موثر را انجام داده که می‌توان علاوه بر موارد ذکر شده به فعال کردن میز خدمت جهت پاسخگویی مناسب تر، اطلاع رسانی از طریق تبلیغات محیطی، فعال سازی تلفن گویا و سامانه پیامکی، انجام ملاقات عمومی و نظارت و بازدیدهای محسوس و نامحسوس بر چگونگی رعایت قوانین و مقررات توسط دوایر و بخشهای اجرایی اشاره کرد .

فلاح تاکید کرد : باید در بخش‌های مهم و تاثیرگذاری مانند اجرای برنامه‌های آموزشی و توجیهی جهت آشنایی مردم با قوانین و مقررات و حقوق تکالیف و آسیب شناسی قوانین و بروکراسی اداری که منجر به طولانی شدن فرآیند اقدامات می شود فعالیت بیشتری نمائیم تا رضایت عمومی را فراهم کنیم.

شایان ذکر است در این جلسه موارد ، اقدامات و راهکارهای مناسب تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گرفت.