۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
واگذاری بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث کارکنان شهرداری بندرانزلی
شهرداری بندرانزلی در نظر دارد نسبت به واگذاری بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث کارکنان شهرداری بندرانزلی از طریق مناقصه عمومی به شماره 2001005230000001 ثبت در سامانه ستادبمدت یکسال طبق ضوابط و مقررات به شرح ذیل اقدام نماید.

شهرداری بندرانزلی در نظر دارد نسبت به واگذاری بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث کارکنان شهرداری بندرانزلی از طریق مناقصه عمومی به شماره 2001005230000001 ثبت در سامانه ستادبمدت یکسال طبق ضوابط و مقررات به شرح ذیل اقدام نماید.

 

مبلغ برآورد000/000/000/19 ریال

مبلغ تضمین: 000/000/950 ریال

نوع تضمین : ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه یا یا واریز نقدی در وجه شهرداری و به شماره حساب 3100006799001بانک ملی به نام شهرداری بندر انزلی و بارگزاری در سامانه ستاد

هزینه خرید اسناد مناقصه : مبلغ 000/000/1 ریال واریزبه حساب شماره 0107632759001 بانک ملی بحساب شهرداری بندرانزلی از طریق سامانه ستاد

تاریخ انتشار و مهلت بازدید اسناد در سامانه ستاد:از 06/02/1401 لغایت 21/02/1401

مهلت دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ06/02/1401 لغایت 14/02/1401

مهلت ارائه پیشنهاد و بارگزاری اسناد در سامانه ستاد از تاریخ 15/02/1401 لغایت 25/02/1401

زمان بازگشایی پیشنهادها ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 25/02/ 1401 دفترشهردار محترم

شرکت کنندگان میبایست اصل پاکت الف یعنی مبلغ تضمین شرکت در مناقصه را بصورت فیزیکی و مهر و موم شده بعد از ثبت در سامانه ستاد تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 25/02/1401 شهرداری مرکزی به دبیرخانه تحویل دهند.

کلیه پاکتهای الف و ب و ج بصورت الکترونیکی در بستر سامانه ستاد بارگزاری و ارسال گردد.

به پاکتهای(ج) ارائه شده بصورت فیزیکی ترتیب اثر داده نخواهد شد.و برگه پیشنهاد قیمت پس از دانلود اسناد و درج مبلغ در سامانه بارگزاری گردد.

به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود و همچنین پیشنهادهای فاقد سپرده یا سپرده های مخدوش ویا کمتر از میزان مقرر چک شخصی و نظیر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-مدت اعتبار پیشنهاد مالی : پیشنهاد مالی ارائه شده می بایست به مدت سه ماه از تاریخ بازگشایی پاکت پیشنهاد قیمت دارای اعتبار باشد.

شرکتها اساسنامه؛ آخرین تغییرات معتبر، رزومه و گواهی امضا برای صاحبان امضا، که همگی باید برابر اصل باشد و در سامانه ستاد بارگزاری گردد و هیچ یک از شرکت کنندگان در مناقصه نمی توانند بیش از یک پیشنهاد تسلیم نمایند. تمام اسناد (خریداری شده)مناقصه از جمله شروط اوراق مناقصه باید به مهر و امضای مجاز تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد و در مستندات سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) بارگزاری شود.

متقاضیان میتوانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44508266 واحد پیمان و رسیدگی تماس حاصل نمایند

کلیه مراحل شرکت درمناقصه از خرید اسناد تا تحویل در بستر سامانه ستاد به آدرس setadiran.ir انجام میشود.

به پاکتهای(ج) ارائه شده بصورت فیزیکی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شماره پشتیبانی ثبت نام 02141934 (داخلی 1)

شماره پشتیبانی مزایده 02141934 (داخلی 5)

مراحل ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت قابل انجام میباشد. و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز ثبت نام به سایت شهرداری بندرانزلی به آدرس ANZALI.IR مراجعه شودو سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.-در صورت انصراف نفر اول سپرده ایشان ضبط و با نفر دوم قرارداد منعقد و در صورت انصراف نفر دوم نیز به همین منوال عمل خواهد شد

- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات بنا به صرفه و صلاح شهرداری مختار می باشد. هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

بازگشایی پاکتها با حداقل سه پاکت پیشنهاد واصله انجام می پذیرد .

تاریخ:
1401/02/07
تعداد بازدید:
179
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal