۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اجرای پروژهای عمرانی و خدماتی بندر انزلی
به منظور ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای شهروندان، در سال جاری، تعدادی پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر اجرا شده و بخشی نیز در دست انجام است.

شهردار بندرانزلی گفت: به منظور ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای شهروندان، در سال جاری، تعدادی پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر اجرا شده و بخشی نیز در دست انجام است.

مهدی خلیلی شهردار بندرانزلی، اظهار کرد: طی سال جاری، بلوار امام رضا (ع)، کوچه شهید طلوعی، میدان عاشور و جنب گلزار شهدا آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول خیابان نواب، بوستان قدس (بلوار ساحلی)، خیابان ساحل قو و پارک جنگلی اجرا شده و بخشی نیز در حال انجام است، افزود: جدول‌گذاری در کوچه پاییز یک و خیابان هشتم منشعب از خیابان پاسداران، اصلاح جدول خیابان مسجد امام هادی (ع)، پیاده‌روسازی خیابان شهید محلاتی و احداث سکوی المان کتاب در پارک برادران دکتر نویری اجرا شده است.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه نیمی از نرده‌های پل غازیان تعویض شده و مابقی نیز در کارگاه شهرداری در حال آماده‌سازی است و به زودی نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای ادامه پروژه پارک شهید دوربین، زیرسازی و محوطه سازی کارخانه کمپوست، موزائیک فرش پیاده رو جنب بنیاد شهید، جابه‌جایی تیرهای برق در خیابان مظلوم و سایر کوچه‌های شهر، آسفالت خیابان هشتم منشعب از پاسداران و جنب مجتمع الماس، جدول‌گذاری جنب بازار ماهی‌فروشان و آماده‌سازی فضای زیر پل انزلی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در حال انجام است.

خلیلی تصریح کرد: با مصوبه کمیته نام‌گذاری شهرستان انزلی و شورای اسلامی شهر، خیابانی در محله پیل علی باغ به نام کارآفرینی نام‌گذاری شد و شنبه هفته جاری، تابلوی آن توسط شهرداری تهیه و نصب شده است.

 
تاریخ:
1401/02/19
تعداد بازدید:
265
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal