۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پیوست زیست‌محیطی و مناسب‌سازی در طرح‌های عمرانی لحاظ می‌شود
شهردار بندرانزلی گفت: شهرداری در اجرای تمام طرح‌های عمرانی در نقاط مهم شهر، پیوست زیست‌محیطی و مناسب‌سازی معابر را برای تسهیل در تردد جانبازان، معلولان و نابینایان لحاظ می‌کند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری بندرانزلی، مهدی خلیلی اظهار کرد: ایجاد امکانات تردد و دسترسی آسان در معابر و نقاط مهم شهری برای جانبازان، معلولان و نابینایان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی شهرداری است.

وی افزود: به‌تازگی، عملیات موزائیک‌کاری فضای جنب ورزشگاه «سیروس قایقران» با موزائیک زرد رنگ خط عابر پیاده نابینایان اجرا و با درخواست اداره بهزیستی، رمپ دسترسی برای جانبازان و معلولان در برخی مسیرها احداث و معابر اصلاح و مناسب‌سازی شده است.

شهردار انزلی با بیان اینکه پارک در حال احداث کودک مسکن مهر در کلویر دو، بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پارک برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی می‌شود، خاطرنشان کرد: انتقال واحدهای شهرداری به ساختمان جدید در کشتارگاه سابق انجام شده و تنها جانمایی دو واحد باقی مانده است، در این ساختمان با نظر کمیته مناسب‌سازی شهرستان، آسانسور و رمپ دسترسی برای جانبازان و معلولان نصب می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه سال‌ها قبل، تحت نظارت بهزیستی نقاطی در شهر برای پارک خودروی جانبازان و معلولان تعیین و تابلوی آن توسط شهرداری نصب شده است، تاکید کرد: در تمام طرح‌های عمرانی پیوست‌های زیست محیطی و مناسب‌سازی معابر و نقاط مهم شهر برای تسهیل تردد جانبازان، معلولان و نابینایان لحاظ می‌شود.

تاریخ:
1401/08/01
تعداد بازدید:
245
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal