۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جلسه مشترک مدیریت شهری بندرانزلی و منطقه آزاد انزلی برگزار شد
شهردار بندرانزلی: کارگروه مشترک مابین مدیریت شهری بندرانزلی و منطقه آزاد انزلی تشکیل گردد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، شهردار بندرانزلی با بیان اینکه ان شاءالله جلسات بعدی مابین منطقه آزاد انزلی و مدیریت شهری انزلی ادامه داشته باشد اظهار نمود: همه ما باید تلاش کنیم امیدواری به مردم بازگردد و مردم امیدوارانه فعالیت ها و خدمات دولت انقلابی را نظاره نمایند.
مهدی خلیلی شهردار بندرانزلی افزود: نشست ها و ادامه گفتمان بین منطقه آزاد و مدیریت شهری بندرانزلی ضرورت دارد و نام انزلی بر روی منطقه آزاد این خواسته بحق را برای مردم انزلی ایجاد نموده است که حداکثر انتفاع را از منطقه آزاد داشته باشند.
وی خاطر نشان نمود: متاسفانه در سال های گذشته نوعی تقابل بین مدیران منطقه آزاد و مدیران شهری وجود داشت اما امیدواریم در دوره جدید، به سوی همگرایی حرکت نماییم.
شهردار بندر انزلی با بیان اینکه در دوره ششم شورا تعامل با اداره بندر هم آغاز شده اظهار نمود: امیدواریم خیابان بایندر با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی، تعریض و بازگشایی شود و در این زمینه پیشروی خوبی داشته ایم.
مهدی خلیلی عنوان نمود: متاسفانه بسیاری از دفاتر مرکزی شرکت های ورود و خروج کالا در تهران است و ثبت اتفاقات مالی و واریز مالیات در تهران اتفاق می افتد.
شهردار بندرانزلی افزود: به عنوان یک پیشنهاد، ماده دو قانون اداره مناطق آزاد به مناطق آزاد اجازه می دهد کمک‌های سازمان‌جهت عمران و آبادانی سایر نواحی با اولویت نواحی همجوار با تصویب هیأت دولت تخصیص یابد و این امر امکان‌پذیر است و بر این اساس اولویت قطعا با بندرانزلی است.
وی خاطر نشان نمود: مسولیتی در حوزه داخلی ورزشگاه نداشتیم اما برای مردم انزلی و هواداران ملوان حدود 5 میلیارد تومان در بازسازی استادیوم هزینه نمودیم.
شهردار انزلی اظهار نمود: پیشنهاد بنده ایجاد کارگروه مشترک و تکرار جلسات با هدف عالیه اعتلای شهر بندر انزلی و منطقه آزاد انزلی است.
تاریخ:
1401/06/09
تعداد بازدید:
297
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal