۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهره برداری از فاز نخست پارک محله ای مسکن مهر با 90 درصد پیشرفت در دهه فجر امسال
شهردار بندر انزلی ؛ بهره برداری از فاز نخست پارک محله ای مسکن مهر با 90 درصد پیشرفت در دهه فجر امسال شهردار بندرانزلی گفت: عملیات احداث فاز نخست پارک محله‌ای مسکنمهر در منطقه کلویر دو، 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بهره برداری از فاز نخست پارک محله ای مسکن مهر با 90 درصد پیشرفت در دهه فجر امسال

شهردار بندرانزلی گفت: عملیات احداث فاز نخست پارک محله‌ای مسکنمهر در منطقه کلویر دو، 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این طرح دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی خلیلی اظهار کرد: عملیات احداث فاز نخست پارک محله‌ای مسکن مهر در منطقه کلویر دو، به مساحت یک هزار مترمربع شهریورماه امسال آغاز شده است.

وی افزود: این پارک در دو بخش کودک و خانواده طراحی شده و تاکنون مبلمان شهری، موزائیک فرش، جدول‌کاری، فضای سبز، چراغ روشنایی، آلاچیق، فضای بازی کودکان و نوجوانان و ست‌های ورزشی در آن اجرا شده است.

شهردار بندرانزلی خاطرنشان کرد: عملیات احداث پارک مسکن مهر با حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله زیباسازی است و این طرح دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

خلیلی با بیان این پارک با هدف توجه بیشتر به محلات کم‌برخوردار و نگاه عدالت‌محور در توسعه شهر در حال اجرا است، تصریح کرد: به منظور احداث پارک مسکن مهر بیش از 10 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری بودجه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم پارک الا تی تی از مهرماه امسال آغاز شده است، گفت: در حال حاضر احداث هفت سرویس بهداشتی این طرح 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و احداث نمازخانه به مساحت 63 مترمربع توسط پیمانکار تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید، در ادامه نیز در ورودی و دفتر مدیریت پارک احداث خواهد شد.

 

شهردار انزلی افزود: به منظور انجام اقدامات عمرانی پارک، حدود 30 میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده است که از منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود. این بوستان در ایام تعطیلات نوروز آماده پذیرایی از مسافران خواهد بود.

تاریخ:
1401/11/04
تعداد بازدید:
280
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal