۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی:
برنامه‌ای برای افزایش کرایه اتوبوس‌ها نداریم
این سازمان برای افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها در سال 1402 برنامه‌ای ندارد

‌به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی ؛ رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی از افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سال گذشته نرخ کرایه ناوگان اتوبوسرانی شهر افزایش یافت، این سازمان برای افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها در سال 1402 برنامه‌ای ندارد.


حسین بیک‌زاده اظهار کرد: 1396 دستگاه تاکسی در ناوگان سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی وجود دارد که از این تعداد 688 دستگاه تاکسی درون‌شهری، 263 دستگاه خط ویژه، 130 دستگاه بی‌سیم و 315 دستگاه تاکسی تلفنی در دفاتر آژانس فعال است.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی بهمن‌ماه سال گذشته، لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری و خط ویژه را به شورای اسلامی شهر پیشنهاد داد که اسفندماه توسط اعضای شورای اسلامی شهر و کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان تصویب و تأیید شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: نرخ کرایه تاکسی شهری نسبت به افزایش شدید نرخ تورم و هزینه کالا و خدمات از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه رانندگان تاکسی، هزینه‌های درمان، لوازم یدکی، لاستیک، روغن، تعمیر و سرویس خودرو در 15 خط ویژه تاکسیرانی شهر انزلی 10 تا 15 هزار ریال افزایش یافته و از پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری با نصب برچسب نرخ‌های مصوب روی شیشه خودرو، اعمال شده است.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به عموم مردم ارائه کند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت کرایه اضافی از سوی تاکسیرانان در مسیرهای مختلف، می‌توانند گزارش‌های خود را به سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی یا به نیروهای گشت و بازرسی سازمان که در معابر و میدان‌های شهر حضور دارند، اطلاع دهند.


تاریخ:
1402/01/30
تعداد بازدید:
487
منبع:
خبرگزاری ایمنا
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal