۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری با حضور شهرداری بندرانزلی
نخستین جشنواره و همایش سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری با حضور 60 غرفه از شهرهای استان گیلان برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، شهرداری بندرانزلی در اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان که در تالار مرکزی رشت در حال برگزاری است شرکت نمود
معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری شهرستان ها و شهرداری ها، برگزاری نشست های تخصصی در زمینه سرمایه گذاری گردشگری، بررسی و ارائه راهکارهای لازم در خصوص رفع مشکلات موجود با حضور مدیران کل آب منطقه ای، محیط زیست، منابع طبیعی و میراث فرهنگی از جمله برنامه های این نمایشگاه است.
در این نمایشگاه شهرداری بندرانزلی چهار فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شامل تالاب گمشده ( تالاب کردمحله یا تالاب خالکی)، مجموعه تفریحی و اقامتی موقت – پارک دست کاشت 1/3 هکتاری (کمپینگ) ، مجموعه فرهنگی و گردشگری پارک بی بی حوریه(پارک 17 هکتاری) و پارک جنگلی شهرداری بندرانزلی را به علاقمندان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بندرانزلی معرفی می نماید.
همچنین فرمانداری و بخشداری بندرانزلی 6 فرصت سرمایه گذاری در این نمایشگاه ارائه نمودند.
شایان ذکر است اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز فرصت های سرمایه گذاری خود را در این نمایشگاه ارائه نمود.به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان پس از برگزاری جلسات متعدد با مدیران ارشد استان از جمله 52 شهرداری، فرمانداران و بخشداران گیلان، 50 فرصت سرمایه گذاری در بخش طبیعی و تاریخی از شهرداری های استان احصاء شده است.
لازم به ذکر است نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان در قالب 60 غرفه در تاریخ 23 آبان با حضور معاون استاندار گیلان افتتاح و تا تاریخ 26 آبان همه روزه از ساعت 10 صبح الی 19 عصر میزبان علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.
فرماندار بندرانزلی، معاون برنامه ریزی فرمانداری و بخشدار انزلی همزمان با گشایش این نمایشگاه در غرفه شهرداری بندرانزلی حضور یافتند. مراسم اختتامیه در روز پنجشنبه برگزار می شود.
 
 
تاریخ:
1401/08/27
تعداد بازدید:
232
منبع:
Powered by DorsaPortal