۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
انزلی میزبان نشست تخصصی «آموزه‌های زلزله بم»
نشست تخصصی آموزه‌های زلزله بم با محوریت آسیب‌شناسی و بهره‌گیری از آموزه‌های زلزله بم برگزار می گردد.
انزلی میزبان نشست تخصصی «آموزه‌های زلزله بم»

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی نشست تخصصی آموزه‌های زلزله بم با محوریت آسیب‌شناسی و بهره‌گیری از آموزه‌های زلزله بم و بررسی وضعیت فرسودگی بافت‌های شهری، همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی به مدت یک روز و با حضور سفیران بازآفرینی شهر بم برگزار خواهد شد.
 
 
 این نشست توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران و با همکاری شهرداری‌های شهرهای کشور تحت عنوان «آموزه‌های زلزله بم» با حضور سفیرانی از شهر بم و شرکت بازآفرینی شهری ایران و وزارت کشور در شهرهای هدف برگزار خواهد شد.
در این نشست با همراهی سفیران بازآفرینی شهر بم بازدیدهایی نیز از محلات هدف بندرانزلی صورت خواهد گرفت و ضمن بررسی مشکلات، کمبودها و سایر مسائل مرتبط با بحث ساخت و ساز و مقاوم‌سازی ساختمان‌های فرسوده و نامقاوم، بسته‌های پیشنهادی و راهکارهای بازآفرینی شهری ارائه خواهد شد.
 نشست تخصصی آموزه‌های زلزله بم روز یکشنبه چهارم دی ماه همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی ساعت 10 صبح در هتل بازنشستگان واقع در خیابان پاسداران انزلی برگزار خواهد شد و نشستی دیگر در یکی از محلات هدف بازآفرینی بندرانزلی (امام زاده صالح) راس ساعت 15 همان روزبرقرار خواهد شد.
تاریخ:
1401/10/02
تعداد بازدید:
240
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal