۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پاییز با آب‌گرفتگی حادی مواجه نبودیم
با هماهنگی و تمهیدات شهرداری و رفع موانع توسط نیروهای خدمات شهری، در بارندگی‌های فصل پاییز امسال با آب‌گرفتگی حادی مواجه نبودیم.

مهدی خلیلی شهردار بندرانزلی اظهار نمود: لایروبی کانال‌ها و منهول‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر انزلی در تابستان و اوایل مهرماه توسط شهرداری، تا حدودی مانع از آب‌گرفتگی معابر شهری در بارندگی‌های فصل پاییز شد.

وی افزود: هنگام بارندگی، خیابان پاسداران مقابل پارک بادی، دچار معضل آب‌گرفتگی می‌شد که در حال حاضر با اجرای طرح لوله‌گذاری عرضی، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، این مشکل رفع شده است.

 

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: عملیات لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی خیابان کارگر به سمت خیابان شهید اختر کاویان به طول 320 متر در حال انجام است و در برخی نقاط برای اینکه اجرای شیب لوله‌گذاری به درستی رعایت شود با سختی زیاد تا عمق دو متر و 80 سانتی‌متر در زمین کنده‌کاری شده است و اجرای پروژه تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد.

خلیلی تصریح کرد: با هماهنگی و تمهیدات شهرداری و رفع موانع توسط نیروهای خدمات شهری، در بارندگی‌های فصل پاییز امسال، در شهر انزلی با آب‌گرفتگی حادی مواجه نبودیم.

وی گفت: هنگام بارش شدید و متناوب باران بعضی از مناطق شهر انزلی دچار آب‌گرفتگی می‌شود، اما بعد از پایان بارندگی، در کمتر از مدت زمان نیم‌ساعت آب فروکش می‌کند که امیدواریم بتوانیم موانع و مشکلات موجود را رفع کنیم تا شهروندان در فصل زمستان با معضل آب‌گرفتگی مواجه نشوند.

تاریخ:
1401/10/09
تعداد بازدید:
292
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal