

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای
شهرداری بندر انزلی در نظر
دارد به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به واگذاری امور اداری و پشتیبانی
شهرداری
به صورت حجمی از طریق مناقصه عمومی به شماره 2000005230000008ثبت در سامانه ستاد و انعقاد قرارداد یکساله
طبق ضوابط و مقررات به شرکتهای واجد صلاحیت به شرح ذیل اقدام نماید.
موضوع مناقصه : واگذاری خدمات شهرداری اعم از: -1رانندگی وسایل نقلیه (خودروهای سنگین و سبک ) -2انجام امور
خدماتی در کارخانه کمپوست -3انجام امور خدماتی در کارخانه آسفالت سنگاچین -4انجام امورخدماتی (پشتیبانی–اداری
–تایپ–ثبت ارســال نامه ها- نظافت و آبدارچی) -5انجام امور خدماتی در واحدهای امانی شــهرداری و نواحی -6انجام
امور خدماتی در جهت نگهداری و توســعه فضای ســبز (بویژه گلخانه شــهرداری ) -7انجام امور اداری و پشتیبانی درواحد
های پلیس ساختمان و سد معبر بر اساس نمونه قرارداد های حجمی مورد تایید وزارت کشور
مبلغ برآورد: 243/386/177/218ریال
مبلغ تضمین: 12/169/308/861ریال
نوع تضمین : ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه یا یا واریز نقدی در وجه شهرداری و به حساب بانکی شهرداری به شماره
حساب 3100006799001بانک ملی به نام شهرداری بندر انزلی و بارگزاری در سامانه ستاد
هزینه خرید اسناد مناقصه :مبلغ 1/000/000ریال واریزبه حساب شماره0107632759001بانک ملی بحساب شهرداری
بندرانزلی از طریق سامانه ستاد
تاریخ انتشار و مهلت بازدید اسناد در سامانه ستاد:از 1400/11/17لغایت1400/12/02
مهلت دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 1400/11/17لغایت ساعت 19مورخ 1400/11/23
مهلت ارائه پیشنهاد و بارگزاری اسناد در سامانه ستاد ازساعت 8صبح مورخ 1400/11/24لغایت ساعت 8صبح مورخ
1400/12/04
زمان بازگشایی پیشنهادها: ساعت 10صبح روزچهار شنبه مورخ 1400/12/04دفتر کار شهردار بندر انزلی
به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود و همچنین پیشنهادهای
فاقد سپرده یا سپرده های مخدوش و یا کم تر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظیر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مدت اعتبار پیشــنهاد مالی :پیشــنهاد مالی ارائه شده می بایست به مدت سه ماه از تاریخ بازگشایی پاکت پیشنهاد قیمت
دارای اعتبار باشد.
هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
در صورتی که نفرات اول تا سوم شرکت کننده از انجام معامله خوداری نمایند سپرده شرکت در مناقصه آنان به ترتیب به
نفع شهرداری ضبط خواهد شد.و بازگشایی پاکتها با حداقل 3پیشنهاد قابل انجام میباشد.
کلیه مراحل شرکت درمناقصه از خرید اسناد تا تحویل در بستر سامانه ستاد به آدرس setadiran.irانجام می شود.
کلیه پاکتهای الف و ب و ج بصورت الکترونیکی در بســتر ســامانه ســتاد بارگزاری و ارسال گردد.و شرکت کنندگان میبایست
اصل پاکت الف یعنی مبلغ تضمین شــرکت در مناقصه را بصورت فیزیکی و مهر و موم شــده بعد از ثبت در ســامانه ستاد به تا
ساعت 8صبح روز چهار شنبه مورخ 1400/12/04به دبیرخانه تحویل دهند. به پاکتهای(ج) ارائه شده فیزیکی فاقد امضا
الکترونیکی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شماره پشتیبانی ثبت نام ( 02141934داخلی )1و متقاضیان میتوانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44508266
واحد پیمان و رسیدگی تماس حاصل نمایند.
مراحل ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت قابل انجام میباشد. و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز ثبت نام به
سایت شهرداری بندرانزلی به آدرس ANZALI.IRمراجعه شودو سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
تاریخ انتشار نوبت اول: 1400/11/18تاریخ انتشار نوبت دوم:1400/11/23
به صورت حجمی از طریق مناقصه عمومی به شماره 2000005230000008ثبت در سامانه ستاد و انعقاد قرارداد یکساله
طبق ضوابط و مقررات به شرکتهای واجد صلاحیت به شرح ذیل اقدام نماید.
موضوع مناقصه : واگذاری خدمات شهرداری اعم از: -1رانندگی وسایل نقلیه (خودروهای سنگین و سبک ) -2انجام امور
خدماتی در کارخانه کمپوست -3انجام امور خدماتی در کارخانه آسفالت سنگاچین -4انجام امورخدماتی (پشتیبانی–اداری
–تایپ–ثبت ارســال نامه ها- نظافت و آبدارچی) -5انجام امور خدماتی در واحدهای امانی شــهرداری و نواحی -6انجام
امور خدماتی در جهت نگهداری و توســعه فضای ســبز (بویژه گلخانه شــهرداری ) -7انجام امور اداری و پشتیبانی درواحد
های پلیس ساختمان و سد معبر بر اساس نمونه قرارداد های حجمی مورد تایید وزارت کشور
مبلغ برآورد: 243/386/177/218ریال
مبلغ تضمین: 12/169/308/861ریال
نوع تضمین : ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه یا یا واریز نقدی در وجه شهرداری و به حساب بانکی شهرداری به شماره
حساب 3100006799001بانک ملی به نام شهرداری بندر انزلی و بارگزاری در سامانه ستاد
هزینه خرید اسناد مناقصه :مبلغ 1/000/000ریال واریزبه حساب شماره0107632759001بانک ملی بحساب شهرداری
بندرانزلی از طریق سامانه ستاد
تاریخ انتشار و مهلت بازدید اسناد در سامانه ستاد:از 1400/11/17لغایت1400/12/02
مهلت دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 1400/11/17لغایت ساعت 19مورخ 1400/11/23
مهلت ارائه پیشنهاد و بارگزاری اسناد در سامانه ستاد ازساعت 8صبح مورخ 1400/11/24لغایت ساعت 8صبح مورخ
1400/12/04
زمان بازگشایی پیشنهادها: ساعت 10صبح روزچهار شنبه مورخ 1400/12/04دفتر کار شهردار بندر انزلی
به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود و همچنین پیشنهادهای
فاقد سپرده یا سپرده های مخدوش و یا کم تر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظیر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مدت اعتبار پیشــنهاد مالی :پیشــنهاد مالی ارائه شده می بایست به مدت سه ماه از تاریخ بازگشایی پاکت پیشنهاد قیمت
دارای اعتبار باشد.
هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
در صورتی که نفرات اول تا سوم شرکت کننده از انجام معامله خوداری نمایند سپرده شرکت در مناقصه آنان به ترتیب به
نفع شهرداری ضبط خواهد شد.و بازگشایی پاکتها با حداقل 3پیشنهاد قابل انجام میباشد.
کلیه مراحل شرکت درمناقصه از خرید اسناد تا تحویل در بستر سامانه ستاد به آدرس setadiran.irانجام می شود.
کلیه پاکتهای الف و ب و ج بصورت الکترونیکی در بســتر ســامانه ســتاد بارگزاری و ارسال گردد.و شرکت کنندگان میبایست
اصل پاکت الف یعنی مبلغ تضمین شــرکت در مناقصه را بصورت فیزیکی و مهر و موم شــده بعد از ثبت در ســامانه ستاد به تا
ساعت 8صبح روز چهار شنبه مورخ 1400/12/04به دبیرخانه تحویل دهند. به پاکتهای(ج) ارائه شده فیزیکی فاقد امضا
الکترونیکی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شماره پشتیبانی ثبت نام ( 02141934داخلی )1و متقاضیان میتوانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44508266
واحد پیمان و رسیدگی تماس حاصل نمایند.
مراحل ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت قابل انجام میباشد. و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز ثبت نام به
سایت شهرداری بندرانزلی به آدرس ANZALI.IRمراجعه شودو سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
تاریخ انتشار نوبت اول: 1400/11/18تاریخ انتشار نوبت دوم:1400/11/23
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر
گزارش تصویری سومین شب جشنواره نوروزی شهرداری بندرا...
10 فروردین, 1404گزارش تصویری دومین شب جشنواره نوروزی شهرداری بندرا...
09 فروردین, 1404گزارش تصویری اولین شب جشنواره نوروزی شهرداری بندرا...
09 فروردین, 1404
تصویب تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر درآمدهای 1404...
28 اسفند, 1403