۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
با حضور مسئولین شهری و استانی
آیین معارفه شهردار بندرانزلی برگزار شد
مراسم معارفه پورحضرت شهردار جدید شهر بندرانزلی با حضور مسئولان استانی و شهرستان در عمارت شهرداری بندرانزلی برگزار شد.
‌به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی ؛ . مراسم معارفه مهندس وحید پورحضرت شهردار جدید شهر بندرانزلی با حضور مسئولان استانی و شهرستان ظهر امروز دوشنبه (8 آبان) در عمارت شهرداری بندرانزلی برگزار شد. 

وحید پورحضرت با پیشنهاد شورای اسلامی شهر و حکم اسدالله عباسی استاندار گیلان، به سمت شهردار بندرانزلی منصوب شد.   

در این حکم آمده است: “در اجرای تبصره سه ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375.03.1 با اصلاحات بعدی بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر بندرانزلی به سمت شهردار بندرانزلی منصوب می‌شوید.   امید است با اتکا به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری اجرای دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها خدمت‌رسانی به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعطای فرهنگ شهرنشینی و سازماندهی جامعه شهری موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم.

در حاشیه آیین معارفه شهردار بندرانزلی از زحمات دو ساله مهدی خلیلی شهردار سابق بندرانزلی و همچنین حسین بیک زاده سرپرست شهرداری بندرانزلی نیز تقدیر و قدردانی شد .
تاریخ:
1402/08/08
تعداد بازدید:
501
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal